Groothandel vs detailhandel

Kip groothandel

Groothandel versus detailhandel … de vraag is nu wat is het verschil? Dus, wat is eigenlijk een groothandelaar? En, dan, waarom zou een groothandelaar zich zelfs maar bekommeren om, of geïnteresseerd zijn in de consument als hij verkoopt aan een detailhandelaar, of als hij verkoopt aan iemand en die koopt van iemand anders (hopelijk een groothandelaar), iemand tegen detailhandelprijs?

Kip groothandels zijn kippenvlees die niet worden verkocht door particuliere (alleen op winst gerichte) ondernemingen, gewoonlijk grote conglomeraten. Zij worden gewoonlijk aan het publiek aangeboden, of aan de detailhandel tegen een toeslag.

Elk bedrijf, en in feite elke industrie, heeft een kampioen, een ruggengraat, iemand die achter de zaak staat. Business is business. Het maakt niet uit welk product of dienst je verkoopt of levert, dat is waar je voor in zaken bent.

Nu is het verschil in de manier waarop een bedrijf met die zaken omgaat belangrijk, vooral in de komst van veel bedrijven’vallen uit winstbejag (en nu zijn veel bedrijven gedwongen, lang te laat, te betalen!).

Hier is het onderscheid.

“Groothandel” is een bedrijf van de groothandel dat verwijst naar goederen of waardevolle, waardevolle goederen die gemakkelijk verkrijgbaar zijn voor groothandelskopers. Maar de “big box” of particuliere, alleen op winst gerichte, OEM heeft meestal het recht behouden om de goederen aan de eigenlijke klant, of interne en externe kopers of consumenten te verkopen. Groothandel in de eerste zin is een beschermingsstrategie waarbij de groothandelaar zijn klant (de detailhandelaar of koper) beschermt tegen productkwaliteitsproblemen die geen invloed hebben op de winst van de detailhandelaar. Die particuliere, uitsluitend op winst gerichte organisatie is de groothandelaar.

Een groothandelaar verleent een dienst. Of het nu gaat om de tastbare verkoop van goederen of diensten tegen al dan niet concurrerende prijzen. Hij kan ook diensten verlenen in het immateriële web van distributie en verkoop van verschillende diensten of producten.

Bijvoorbeeld, als u een nieuwe kledinglijn hebt en u wilt dat uw kledinglijn of etiketten compatibel zijn met de productie bij dezelfde leverancier als het etiket of de kledinglijn. Dus, kunt u bellen met dezelfde groothandel leverancier voor de kleding. Kijk, dat is uw groothandel. In dat geval heb je het gedaan, je hebt meer gedaan dan de normale groothandel aanbieders doen, je zet je naam daar voor klant of niet, je doet een beetje reclame en je verhoogt de verkoop, want je bent dingen aan het aanpassen.

Je wilt beginnen met je promotie inspanningen voor je label. Je moet de mensen laten weten dat jij de producer bent. Je maakt je merk bekend. Je wilt dat mensen denken, “Ik probeer dat soort spul te verkopen. Moet ik kopen wat de winkels verkopen, of moet ik het zelf maken?” Dat is hoe een promotiebedrijf werkt.

Hetzelfde geldt voor reclame of promotie uit elk soort pakket, en elke soort publicatie, krant, tijdschrift, of nieuwsbrief. Aan de andere kant zijn er de distributiediensten van het traditionele tijdschrift, of direct mail promotiepakket, of website promotiepakket. In het volgende artikel, ga ik kijken naar de mate van rendement, of penetratie van de markt, of het krijgen van door middel van een of zelfs twee punten worden gedaan.

You might also like